Dnes je Sunday - 15. September 2019
Meniny má Jolana, Sedembolestná Panna Mária, Medzinárodný deň demokracie
Športové strediská

FIT POINT štúdio

Jedinečné štúdio v Prešove len so skupinovými cvičeniami. Skvelí inštruktori, zábava, odreagovanie sa a hlavne efektívne chudnutie a spevňovanie.

Prešov, Námestie mieru 1, 080 01 Prešov



Vyberte si z našej ponuky skupinových cvičení:
- Jumping®
- Powerjoga
- HIIT
- Body Pump
- Deepwork
- Babywearing
- AY Fly Training

 

JUMPING®

Jumping® je skupinové cvičenie na patentovaných trampolínach za doprovodu energickej a motivujúcej hudby, pod vedením profesionálne vyškolených inštruktorov. Podstatou je kombinácia rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balansovania, silových prvkov a významného strečingu na pružnom výplete trampolínky.

Jumping poskytuje mnoho výhod:
- spomaľuje starnutie
- je zábavný a bezpečný
- navyšuje vitálnu kapacitu pľúc
- pôsobí proti depresii a únave
- upravuje trávenie a vylučovanie
- posilňuje všetky svalové partie
- pomáha znižovať krvný tlak a tým predchádzať kardiovaskulárnym ochoreniam
- poskytuje úľavu od bolesti chrbta, krku a iných bolestí spôsobených nedostatkom pohybu

 

POWERJOGA

Power joga je vylepšená forma jogy. Je to energickejší štýl jogy. Pózy v power joge sa podobajú pózam, ktoré sú súčasťou Ashtanga jogy. Rozdiel medzi týmito dvoma jogami je v tom, že power joga sa neskladá z nastavených sekvencií póz a cvičení. Power joga sa zakladá na rýchlom a energickom výkone.

Aké sú výhody power jogy?
Pomáha telu udržiavať správnu rovnováhu, stabilitu a zachováva správne držanie tela. Ak trpíte na zdravotné problémy spojené s dýchacími cestami, power joga je aj pre Vás správny druh cvičenia. Pri power joge sa zameriavate na správne dýchanie. Zvýšená tepová frekvencia pri cvičení posilňuje aj Vaše srdce.

Pomáha chrbtici, odbúrava stres.
Je teda vhodná pre ľudí, ktorí majú problémy s chrbticou. Power joga Vám zabezpečí aj príjemnejšiu náladu. Po cvičení sa u Vás zvýši pocit celkovej pohody. Zbavíte sa nahromadeného stresu a budete sa cítiť príjemnejšie. Power joga Vám tiež zabezpečí dobrý spánok.

Power joga spaľuje tuky.
Power joga je výborný spaľovač tukov. Vaše svalstvo sa bude vyvíjať oveľa rýchlejšie ako pri iných aeróbnych cvičeniach. Fitnes odborníci sa zhodujú, že joga ako taká nie je veľmi efektívna pri chudnutí. Power joga je však úplný opak. Ak ju robíte pravidelne, zrýchlite dokonca aj Váš metabolizmus. Za hodinu môžete na power joge spáliť 200 až 300 kalórií, tento počet sa však môže meniť podľa intenzity.

 

HIIT

Vysoko intenzívny intervalový tréning znamená, ako možno už z názvu vyčítať, vykonávanie krátkych intervalov intenzívneho cvičenia, za ktorými nasleduje krátka pauza na zotavenie. Cieľom tejto pauzy je vrátiť tepovú frekvenciu do normálu ešte predtým, ako začnete vykonávať ďalšiu časť anaeróbnej činnosti.

Od klasických vytrvalostných tréningov sa líši v tom, že vám neumožní prispôsobiť sa jednej úrovni intenzity, a takto dostane vaše telo kvázi šok, kvôli ktorému začne ako palivo počas tréningu používať nenávidený tuk.

Prečo je tréning HIIT taký efektívny?
- Tréningy sú krátke – jednou z hlavných výhod HIIT je, že tréningy sú kratšie ako tradičné cvičenie. Väčšina HIIT cvičení trvá zhruba 30 minút alebo aj menej (ak sa vykonáva správne, nebudeš schopná robiť ho oveľa dlhšie než 30 minút). To preto, lebo sa skladá z krátkych intervalov intenzívneho cvičenia, nasledovaných krátkou prestávkou na zotavenie. Kľúčom úspechu je, že počas intervalu cvičenia sa cvičenie musí vykonávať pri maximálnom úsilí.
- HIIT zvyšuje kľudový metabolizmus aj 24 hodín po tréningu a spaľuje najmä tuky pre fungovanie základných funkcií tela v tomto období. Navyše stratené zásoby glykogénu v pečeni sú obnovené v čase po tréningu najmä z tukových zásob v tele.
- Zvyšuje oxidáciu tukov v svaloch.
- Znižuje apetít v čase po tréningu.

 

BODY PUMP

Tvorcovia cvičenia Body Pump skombinovali to najlepšie zo silového tréningu a kardio aktivít. Výsledkom je motivujúce cvičenie, ktoré prináša ohromné výsledky! Najdokonalejším spojením je kombinácia kardio aktivít so silovým tréningom pod dohľadom skúseného inštruktora, motivujúcej hudby, ktoré sa cvičí v skupine.

V čom je Body Pump odlišný?
Je to jedinečné cvičenie, ktoré využíva nástroj v podobe nakladacej činky, ale aj tradičné drepy, výpady, tlaky či zdvihy, ktoré sú zárukou precvičenia celého tela. Napriek tomu, že sa pri Body Pump využíva závažie, ide o kondičné cvičenie, ktoré využíva jednoduché choreografie zakomponované do motivujúcej hudby. Výsledkom kombinácie silového tréningu a kardio aktivity je dôkladné precvičenie všetkých svalových skupín i významné kardiovaskulárne výhody.

Ako začať s Body Pump?
Začať možete v každom veku, nezáleží na pohlaví ani na skúsenostiach s fitkom alebo činkami. Začnite s ľahkými váhami alebo s činkou bez záťaže. Odtrénujete si 4-5 pesničiek, až kým nezvládnete celú hodinu.

Najpodstatnejšie výhody Body Pumpu
Výhody cvičenia vychádzajú zo skutočnosti, že ide o kombináciu kardio a silového cvičenia, s využitím kruhového i intervalového tréningu. Medzi hlavné prínosy patria:
- rovnomerné formovanie všetkých svalových skupín
- odstránenie svalovej dysbalancie
- cvičenie nezaťažuje kĺby, kosti a ani chrbticu
- choreografie sú jednoduché, poradia si s nimi aj ľudia s problematickou koordináciou
- cvičenie je vhodné aj pre ľudí, ktorí majú bolesti chrbta a tehotné ženy (po konzultácii s lekárom i inštruktorom)
- cvičenie v skupine je zábavné a motivujúce, navyše ste pod dozorom inštruktora, ktorý vám poskytne kvalitné informácie

 

DEEP-WORK

Na rozdiel od klasického silového tréningu, kde sa trénujú jednotlivé svaly, DEEPWORK koncept dáva do popredia telo ako celok. Všetky cvičenia a pozície sú takzvané „cvičenia pre celé telo“, ktoré trénujú niekoľko svalov naraz. Mnohé pozície si vyžadujú zvýšený zmysel pre rovnováhu. Telo je stredobodom pozornosti. Centrum tohto tréningu a relaxácie sú základné princípy Yin a Yang. Všetky cvičenia sú prepojené a nemajú začiatok a koniec. Všetky cvičenia a všetky pozície do seba zapadajú ako puzzle.

Celý ľudský pohybový systém funguje “výhradne“ ako integrovaný systém, ktorý pozostáva zo svalov, kostí, šliach, vnútorných orgánov spolu s dôležitými pocitmi a vlastnou motiváciou jednotlivca. Dáva zmysel pozerať sa na človeka ako na celok a preto trénovať dosahovanie výborných cieľov na mentálnej a fyzickej úrovni.

Výhody:
- Je odpoveďou vnútorného ducha – pomáha objavovať vlastné limity bez predsudku
- Cvičenia sú založené na špecifickej znalosti, tá si vyžaduje zodpovednosť a komplexné pohyby účastníka
- Pohyby sú navrhnuté tak, aby tvorili spojitosť medzi posilňovaním a relaxáciou
- Sú spojené s dýchacími cvičeniami
- Účastníci sa hýbu a dýchajú počas tréningu vo vlastnom rytme.

 

BABYWEARING

Cvičenie je novým trendom vo fitness, ktorý reflektuje požiadavky mamičiek cvičiť a pracovať na sebe a to v bezprostrednej blízkosti detičiek, ktoré nemusia byť počas cvičenia "kamsi odložené". Toto popôrodné cvičenie je koncipované s dôrazom na kontaktné rodičovstvo, podporuje a upevňuje vzťahovú väzbu medzi matkou a dieťaťom.

Cvičenie vychádza z popôrodnej jogy, pilates, tanca, core treningu, kardio cvičenia, kruhového tréningu, posilovania. Je vhodné na posilnenie svalov panvového dna, na nápravu diastázy, na odstránenie bolestí chrbta, sformovanie postavy, posilnenie core a zlepšenie kondície po období tehotenstva a po pôrode.

Benefity pre mamičky:
- Rýchlejšie spaľovanie so záťažou, ktorú predstavuje dieťa
- Rýchlejší návrat k pôvodnej fyzickej kondícii
- Zlepšenie funkcií svalstva panvového dna
- Pomáha zlepšovať brušnú diastázu
- Aktívny čas strávený so svojim dieťatkom a spoločné zdieľanie radosti z pohybu

Benefity pre detičky:
- Deti milujú pohyb, pripomína im to obdobie v brušku
- Dochádza k stimulácii vestibulárneho systému čo prispieva k pozívnemu psychomotorickému vývoju
- Dieťa sa prispôsobí potrebám svojej matky ale zároveň sú zabezpečené všetky jeho potreby

Cvičenie je doporučované po šestonedelí. Pre ženy po operatívnom pôrode cisárskym rezom po 3 mesiacoch po konzultácii s gynekológom.

Na hodinu cvičenia je potrebné si vziať:
- šatku alebo ergonomický nosič
- športové oblečenie
- kvalitnú pevnú obuv (môže sa cvičiť aj naboso)
- uterák, vodu
- všetky potreby pre svoje dieťatko + podložku / menšiu deku, kde v prípade potreby viete svoje dieťatko položiť

 

AY FLY TRAINING

Je  antigravitačné kardiovaskulárne skupinové cvičenie, ktoré umožňuje pohyb v 3D priestore v neuveriteľných pozíciách a tvaroch. Inovatívne originálne hravé a vzrušujúce pre mozog i telo. Cvičenie prebieha v jemnej ale pevnej plachte/sieti z leteckého hodvábu. Je to tkanina, ktorá zaručí váš komfort a úplné bezpečie, pretože jej nosnosť je 500 kg. Ay fly training je moderný komplexný cvičebný systém, ktorý z jogy prevzal princíp niektorých pozícií. Inšpiroval sa gymnastikou, strečingom, pilates, baletom, tancom, posilňovaním, funkčným tréningom a akrobaciou.

Ay fly training je pohybovou aktivitou, ktorá je vhodná takmer pre všetkých. Mladých, starších, ľudí s nadváhou, bolesťami chrbta i tých, ktorí majú ťažkosti s kĺbmi. Účinky cvičenia sú pozorovateľné už po prvých lekciách. Jednotlivé cviky a figúry sú vyberané tak, aby ich zvládol úplný nováčik, dieťa, i aktívny športovec. Vykonávajú sa pomaly s dôrazom na techniku, s rôznym rozsahom a na rôznej úrovni podľa možností klienta.

Pozitívne účinky Ay fly trainingu:
- Iba pri Ay fly trainingu dochádza k DEKOMPRESII CHRBTICE – uvoľňuje a odľahčuje medzistavcové platničky
- Posilňuje svalovú sústavu celého tela vrátane vnútorných stabilizačných svalov
- Uvoľňuje a predlžuje svaly, poskytuje im jedinečnú flexibilitu
- Naťahuje a maže kĺby – zvyšuje tvorbu medzikĺbového maziva
- Zvyšuje pohyblivosť a flexibilitu svalov i kĺbov, posilňuje svaly, kosti a väzy – je prevenciou proti osteoporóze
- Zlepšuje schopnosť krvi prenášať kyslík, prekrvuje celé telo, podporuje krvný obeh, zlepšuje sa metabolická výmena
- Dodáva vitálnu energiu, spomaľuje proces starnutia, pomáha udržiavať mladosť
- Zvyšuje vytrvalosť
- Stimuluje produkciu endorfínu v mozgu, vyvoláva pocit uvoľnenia a dobrej nálady

Dôležité!!! Ako sa pripraviť na hodinu Ay fly trainingu.
- 1-2 hodiny nejesť
- vhodným oblečením sú dlhé nohavice, pre dámy legíny a pre pánov tepláky z nešmykľavého materiálu, najlepšie bavlny.
- tričko s dlhším alebo dlhým rukávom, nie TIELKO !!!
- pre dámy odporúčame kvalitnú športovú podprsenku

Oblečenie MUSÍ BYŤ BEZ ZIPSOV, GOMBÍKOV ČI FLITROV!!!

Hodinky, veľké či dlhé náušnice, náramky, prstene či iné šperky nechajte radšej doma alebo uložte do skrinky v šatni!!!

UPOZORNENIE!!! AY Fly Training nie je vhodný pre ľudí:
- s vysokým krvným tlakom
- s kardiovaskulárnym ochorením
- so zvýšeným vnútroočným tlakom
- s protézou bedrového alebo ramenného kĺbu
- trpiacich vážnym ochorením chrbtice (s poruchou miechy, vyskočenou platničkou a pod.)
- s vážnym ochorením vnútorných orgánov
- s prietržou hernia (pruh)
- vo všetkých štádiách tehotenstva (avšak existuje aj forma Ay fly training špeciálne pre tehotné ženy)

Kontaktné info:

Telefón: 0908 534 314; Email: info@fitpointstudio.sk

Fotogaléria